کاربران اینترنت مخابرات و گلایه‌هایی از 2020 و 2828
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING

 این روزها بازار کندی و اختلالات اینترنتی گرم است و به دنبال آن کاربرانی که در زمینه حل مشکلات خود موفق به دریافت پاسخ مناسبی از مراکز پشتیبانی سرویس اینترنت نشده‌اند گلایه‌های متعددی دارند. 

به گزارش ایتنا از ایسنا، مدتی است کاربران اینترنت در برخی از نقاط تهران از اختلالات اینترنت به تنگ آمده‌اند و در این میان بسیاری برای دریافت راهکاری قانع کننده با مرکز خدمات مشترکین تماس می‌گیرند اما... 

طی هفته‌های گذشته کم نبوده‌اند کاربرانی که از مخابرات سرویس گرفته و به انتظار دریافت پاسخی مناسب با ۲۸۲۸ و یا ۲۰۲۰ تماس گرفته‌اند اما در برخی موارد عدم دریافت پاسخی مناسب و پابرجا ماندن مشکل موجبات نارضایتی و گلایه‌های کاربران را فراهم کرده‌است. 

البته در ارتباط با این مسئله خیلی وقت‌ها اطلاعات کم کاربران از اینترنت و مسائل مربوط به رایانه تبدیل به توجیه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات می‌شود و مسئولان شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت دانش ناکافی کاربران را دلیل بخش مهمی از این مشکلات عنوان می‌کنند. 

اما سمیع‌الله صادقی - معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران - در این زمینه به ایسنا، اظهار کرد: به طور معمول تماس‌هایی که با این دو مرکز صورت می‌گیرد بیشتر در زمینه‌ درخواست دایری سرویس است تا رفع ایراد. 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ درصد مشترکان از طریق تماس با این مرکز در زمانی کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ‌ می‌گیرند و به نتیجه می‌رسند. در برخی موارد هم ممکن است زمان به مراتب کمتر از این رقم باشد، البته گاه هم ممکن است مشکلات به خود کاربر برگردد و مدت زمانی بیش از ۱۲ ساعت برای رفع آن‌ها صرف شود. 

صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: از آنجا که تعداد مشترکان اینترنت شرکت مخابرات بسیار بالاست مردم خیلی زود متوجه ایراد‌ها و اشکالات ما می‌شوند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب